Rabu, 1 September 2010

Kampung Girl......

Sementara menunggu mood datang....

Layan jer la pict. anak dara ni.......hukhuk


Wajah yang menyimpan seribu rasa.....

Seribu rahsia.......


Entah apa la yang difikirkannyaaaaa....

30 comments:

Ena berkata...

hehehhe..

apa la yg menjadi rasa & rahsia sarah tu kan!.. ;D

Ain berkata...

ena: ini budak banyak pemalu tau....

sebijik cam mama masa kecik2 dulu....

rasa dan rahsia simpan sensorang....

az rina a.k.a jaijina berkata...

termenung memikirkan masa depan tu kak ain, hehe..

cheqna berkata...

kalaulah kita leh baca apa yang difikirkan kan???

Ain berkata...

rina: agaknya la kan.....

jadi ustazah pun takpe sarah....

Ain berkata...

cheqna: kalau kanak2 seusia danish boleh jugak kita baca, tapi kalau seusia sarah ni tersenyum jer la kita.....

Zaidah berkata...

1000 rasa 1000 rahsia....1000 resepi n 1000 kata....

p/s merepeklah plak

Ain berkata...

zaidah: ain pun merepek meraban gak ni....

hadoiiiii.....

zai, dah email no. phone belum? ain ingat nak courier hari ni....

Softtouch [Hanim] berkata...

dia nk duit raya kot..atau nk menan kot..budak2 mcm2 yg dia pk kan..tp lebih kepada keseronokan..comel ain tu..bulu mata melentik...

Ain berkata...

hanim: waktu ni kami tengah bersantai kat beranda belakang rumah mak.....

agaknya dia blur kot tengok mama dia tembak sana sini....

hahaha...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

kite pakat melayan gambo je hari ni....hehe :)

pk ape tu sarah....?

Ain berkata...

nadia: nasib baik jugak ada gambo kan....

hahaha....

~aSHa~ berkata...

dia pk..bila nak ada adik gegirl mcm dia..ehehhehehe

Ain berkata...

asha: wahahaaaaaa....

boleh jadi gak tue.....

skang dah tak marah dah mama pegang baby.....

nanti la mama tanya abah yer sarah....

kahkahkah.....

Nia berkata...

Si kecik ni tengah agak2, tahun ni collection duit raya dia berapa kot..hehe

zue @ annaleeya berkata...

setuju dgn asha... sarah pk bile dpt adik gegirl kot??? ain balik karang tanya somi eh... hahahah!!!

Ain berkata...

nia: nak mintak ngan mama confirm tak dapat dah sbb mama tak dapat tukar wit raya tahun ni....

hahaha....

dia risau tu sbb dia yang kena kasi wit raya kat mama nanti....

Ain berkata...

kak zue: wah wah wah......

kena kerja keras kalau gini....

hahaha.....

LotsOfLove-Pearls berkata...

lama tak nengok Sarah..
rambut dh panjang...
dah semakin membesar Sarah ni..

*apalah yg di fikir oleh sarah..
mcm banyak betul benda dia nak fikir..

LyNn HaMzAh berkata...

apa la yang difikirkan tu?

Ain berkata...

dearie lol: pelbagai rupa dan gaya...

mama sarah sendiri pun tak tahu nak tafsirkannya....

jom kita tanya dia.....hehehe

Ain berkata...

lynn hamzah: tunggu putera katak datang meminang kot....

hahaha...

mamalieyna berkata...

hikhik..budak2 pun kuat berangan yee..^_^

LYaFRINA berkata...

yang penting...

bulu mata tu... still mcuri perhatian ni...

sarah bg kt aunty bole???

ninie's corner berkata...

seronoknya jd bdk kecik...fikir ape yg nak difikirkan...

Ain berkata...

mamalieyna: kadang mengalahkan orang tua ieyna....

Ain berkata...

lyafrina: boley-boley.....

tapi nak wat camne erk...

klon ok tak?

Ain berkata...

ninie: kita pulak kalau boleh tak nak fikir pape dah....

lagi banyak fikir lagi berserabut kepala dengan masalah....

hehehe....

nza berkata...

syishhhhhhhhhhhhhh!!!!!rahsia!!!!!

Ain berkata...

kak nza: alaaaaaaa, ngan mama takkan nak berahsia jugak kot....

citer laaaaaaaa......

Related Posts with Thumbnails