Selasa, 28 September 2010

Relaku Pujuk


Perasan tak apa yang tergantung kat bawah header blog aku tuh??? Takpun tengok kat bawah n3 aku ni. Kalau tak perasan jugak sila perasankan diri dengan tengok kat tepi sidebar aku tu pulak!!! Ada nampak????

Apa kaitannya dengan tajuk n3 kat atas sana nun??? Hari tu kan aku gataiiii sangat nak majuk dengan kekasih hati pengarang jantung aku tu yang tak tau citer klik sini, skang rajuk aku tu dah hilang dah. Dia takdenya nak pujuk-pujuk aku melainkan aku yang pujuk sendiri hati aku ni.  Kalau dah cinta pandang pertama memang susah nau nak lupakan. Kecik hati ke, makan hati ke, terluka ke mesti teringat-ingat jugakkk. Dahsyatttt tul penengan dia kan. 

Now aku rasa ada baiknya aku rujuk balik dengan dia. Bukan untuk aku tapi untuk sahabat-sahabat aku di luar sana. Siapa tahu kan, hasil dari benih-benih cinta kami nanti boleh bantu kengkawan yang memerlukan. 

Insyaallah.    

22 comments:

Zue AnnaLeeya berkata...

nampak nampak.... dah tak merajukla yer???? heheheh!!!

Ain berkata...

@zue @ annaleeya

syiokkk gak merajuk hari tuh...

nanti-nanti nak wat lagi la....

hahaha....

r|nA @ ja|j|na berkata...

ha, gitulah kak..tak elok kalau majuk² ni..en nuff pon tanak pujuk akak, pujuk lah diri sendiri eh..

kalau nak majuk ngan husband tape, dia boleh pujuk akak nti..

Kakcik Seroja berkata...

Hohoho... Ain dah rujuk balik dengan Mr Nuff, ya? :)

Ain berkata...

@az rina a.k.a jaijina

kalau dengan en. somi pun sama jugak...

pujuk la dirimu sendirik...

wakaka....

Ain berkata...

@kakcik

mudah-mudahan duit dari nuff ni nanti boleh bantu kengkawan yang kesusahan...

walaupun sikit pasti bermakna jugakkan....

Zaidah berkata...

alah...comelnyer ain...janganlah majuk2...dah oklah tu nampaknyer....hehehe

Ain berkata...

@Zaidah

ain kalau bercinta memang gitu kekdahnya....

merajuk dan berbaik semula tu perkara biasa...

hehehe...

Softtouch [Hanim] berkata...

baguslah dah xmerajuk dah..nuffnang jgk yg best

Chenta berkata...

hah
ngajuk sudah
pujuk pun sudah
ala..gaduh2 manja gituuu...

hahaha

Lelord berkata...

hehehehh bestkan kalau dapat byk2

mamaarifakeemaisy berkata...

tau takpa...hehe..Insyaallah ada la sumber tuk membantu kengkawan kan..^_^

Suziey Ahmad berkata...

hahha bak kata org..marah2 syg:p

Ain berkata...

@Softtouch [Hanim]

betull cakap hanim, nuffnang memang the BEST!!!

Ain berkata...

@LiNda

baru la tambah mesra kans....

Ain berkata...

@Lelord

blog picisan macam ni memang mimpi nak dapat banyak...

dapat sikit pun dah syukur sangat2, at least dapat la jugak dari langsung takdak...

hehehe...

Ain berkata...

@mamalieyna

sumbangannya dari kengkawan semua jugak kan....

ain cuma panjangkan aja pada yang berkenaan...

Ain berkata...

@[-suziey-]

bukan sebab benci kans....

Ena berkata...

wahhhhhh.. tahniah!!

ena nak kena wat n3 merajuk jugak kot.. hehehe

Ain berkata...

@Ena

kalau nak cuba boleh ajer, tapi rugi la pendapatan ena sebulan nanti...

Unknown berkata...

selamat kembali ber"nuff"...hehe

Ain berkata...

@E.d.Y

macihhh ady..

Related Posts with Thumbnails