Selasa, 28 September 2010

Bini Is Susah Hati

Abang tengok, muka ain makin cengkung. Nampak macam orang berusia....

Aiiiikkkk, ye ke??? Bukan makin lawo, cun melecun ke??

Makan la banyak sikit, biar nampak berisi.....

Bak sini duit, nak beli Weightgain!!!

Sampai hati tau dia cakap bini dia nampak tua macam burung kakak tua. Ingatkan dia nak puji bini dia nampak cantik gilerr sebab baru lepas touch eyeshadow kat mata.....hukhukhuk....

Dok buleh jadi lagu nieh. Nok kena gi farmasi jugak cari weightgain setin. Doh la timbang berat turun sampai 4 kilo!!! Tergugat hajat aku nak pose sunat syawal besok. Hadoiiiiii.


Kurus sangat ke aku ni??? Jenuh dah aku mengunyah siang malam, tapi gini la jugak kekdahnya. Uwaaaaaaaaaa.......  


 

24 comments:

Miss Izah Mohamed berkata...

mane ade la kak.. dah ok dah tu... sedap2 orang kate.. ehehe

Softtouch [Hanim] berkata...

kan best sy mcm ain..turun sekali 4 kilo...tp syg tgk ok2 jer...masih cantik n cun lagi...

LiNda berkata...

Suruh Is dukung awak .

hahahahaha

az rina a.k.a jaijina berkata...

wah, syoknye kak..makan bnyak mane pon badan tetap lagu tu aje, besh besh..

rina ni puaslah nak berdiet, tp gagal..

Joy berkata...

i nmpk u ok aja la ain ;)

Ain berkata...

@Miss Izah Mohamed

tu sebab izah tengok dalam fotog, kalau real akak memang kurus orangnya....

nak pakai kebaya pun segan tau sbb shape macam lalang...

hahaha...

Ain berkata...

@Softtouch [Hanim]

tiap kali lepas ramadhan berat ain memang akan turun mendadak...

nak naikkan balik tu yang fengsannn...

Ain berkata...

@LiNda

ohhh tidakkkk...

nanti jatuh patah pinggangku....

bukan boleh percaya is tu kak, dia suka maen2 tau...

haha...

Ain berkata...

@az rina a.k.a jaijina

kalau kurus pinggang ramping takpe rina, kurus cekeding yang tak tahan tuh....

janji kita sehat kans...

Ain berkata...

@Joy

cuba face to face dengan ai....

u mesti akui ai memang kena makan berpinggan-pinggan...

kakcik berkata...

Kalaulah boleh diberi isi yang berlebih2 kat badan kakcik ni kepada Ain - kan bagus? :)

Ain berkata...

@kakcik

kalau boleh, nak jer ain sedut isi kakcik banyak2....

boleh kembangkan sikit yang kecut2 kat badan ain ni...

hehe...

~aSHa~ berkata...

mmg jenis badan tak naik kot..
dulu sha gitu la, tapi time tu sha dlm proses makan ubat perancang..bila benti je naik sampai 5-7kg

Ena berkata...

kurus? mrmm... kalo tengok gambo ni mungkin la kot.. nampak cengkung skit...
asben ena pun tegur gak masa ena tak siaht aritu.. tapi bila dier tengok selera ena naik je skrg nie.. dier suka sbb dier nak ena tambah yg dah ilang dulu.. keetulan poser aritu memg tak selra sangat nak makan.. jd bila dah berselera semula nie ena pulak yg risau kot naik nye lebih2 pulak.. hehehe

apapun tetap cun la denganpose camtu..

Ain berkata...

@~aSHa~

akak stop pun badan menten jugak...

takde tanda2 nak naik langsung...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

kena carik supplement lak tu..
mata cengkung tak cukup titon ke?
hihihi, ok la sang somi ambil cakna..
nk tgk isteri die shantekkk la tu.. =))

zue @ annaleeya berkata...

ok ar tuh... ain beruntung bdn susah nak naik... klu mcm akak nih... sedey tau... tak kurus2... huhuhu!!!

cheqna berkata...

gitulah manusia kan kak
yang gemuk nak kurus yag kurus nak gemuk
meh amik isi cheqna ni sket....kompem gemuks gebu dan gebas
sekian harap maklum..=)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

kalau taknak kurus, macam tuh la jugak hehehe. dulu aku pun makan weightgain. tak berkesan jugak... heheheh. nanti gemuk sendiri

~~Ciklinn~~ berkata...

arghhhhh......... ciklinn ni yg nak kuruss ain woiiiii...... nah ambil lelemak ciklinn nih

E.d.Y berkata...

ok la tu..cun dah tu..huhu..:)

Diarihatiku1976 berkata...

oklah tuuuu.. cukup cun dah tuuu

nza berkata...

oklh tu ain...akak dulu pn camtu. blk kg jerrr sdara mara perli abg xbagi cukup mkn...pastu bila pregnan anak ke 4 terus kembang smpai la nie...dh susah lak nk kecut weh....

CatlinaFly berkata...

kurus?sy tengok akak ok je, ngam2 ho jek..

me?tinggi 160cm, berat 47 kg...patutnye kena berat52 kg tau..

Related Posts with Thumbnails