Rabu, 29 Julai 2009

OREO..

Jangan ingat bebudak jer suka ngan biskut ni tau. hahaha....... aku pun tangkap lentok sama.... tapi idak ler aku makan cam budak dlm iklan tv tu....Kalau aku buat cenggitu, karang kang ada pulak orang sok sek sok sek cakap aku ni gila.....

"Putar..... Jilat..... Celuppppp"

Sebenornya Danish yang kemaruk sangat ngan biskut ni..... bese la kan, pengaruh iklan. Bila orang sibuk beli barang dapur, dia pun sibuk skali pi ambik biskut.... yg kelakornya dia bukan tau pun tu biskut jenis apa, yg dia tau dan kenal packaging biskut tu jerk..... tang makanan memori sangat excellent, kalau tang ABC.....ggr grrr .... sakit jiwa mama dia nehhhh... 

Sesambil buat koje ofiss ni kan....... sedar tak sedar biskut oreo ku dah nak habis sebungkus.... huhuhu.... bulan depan kena tambah berbungkus lagi ni.... "bang..... beli oreo lagik sepuloh bungkus bolehhh..." "ain nak bukak kedai kat ofiss ni...." "sendiri jual sendiri beli....." qiqiqi.....

16 comments:

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ berkata...

Kak Ain,
kalo wat putar jilat celup kan..takde lah orang kate giler...sesilap kan...dorang menepek kat tempat akak plak...kalo celup dgn susu sejuk lg best...nyum nyum...balik kang nak p beli la oreo dgn low fat milk...nyum nyum..

sis_nita berkata...

ha'ah..
beskot ni mmg mabeles..
kat laci opis akak ni kanss..
aderr tiga woooo..
tiga bungkus woooo..
hahahahaha!
akak menanggg..!

miemiey berkata...

erm...cedapnye.........

honeylanz berkata...

cicah teo panas pun sedapp... ery panggil "oyo..oyo..:

mama idzareef berkata...

dulu suka jugak makan biskut kalo boring2 kat opis.. sejak dh pakai braces ni leceh la nak makan2 biskut or jajan2 lain.. senang nk melekat dkt braces tu.. end up langsung tak sentuh any biskut skrg.. tp tgk oreo ni teringin la plak.. ;p

Softtouch [Hanim] berkata...

sedap jugak lah orea tu kan. Anak sy pun suka tapi dia makan cream tu jer.:)

CatlinaFly berkata...

oreo mmg besttt!!!!

Mamamanja berkata...

sekut nih memang sedap

shi3la berkata...

haku tak baper gemar biskut nihh..tak tau naper..ehhh hakikatnyer haku memang kurengg la makan biskut segala..huhuu

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik..hik.. klu mirul yg mkan kan.. dia akan mkn krim dulu baru biskutnya..

neezareef berkata...

amboi smpai sebungkus dihabiskan..sado x sado ralit

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mya Hanny: ye ke dik??? entah2 akak pun tak sempat merasa ya.... nanti la akak nak try test...nak tengok apa jadik...

setakat ni akak tak pernah lagi cicah oreo ni ngan ain susu sejuk.... akan ku cuba gak nanti...

tapi kans, danish selalu gak makan biskut ni cicah ngan ain kosong jerk....sampai cokolot jadiknya air tu... huhuhu...

sis _nita: kak, dah sihat ke???

sapa kata akak menang???

tak aci woooooo..... mana bleh kira yg kat dlm laci kengkawan akak..... no..... no.... no.... disqualified ya.....

miemiey: memang sedapppp sangat bu..... kalau dah makan payah nak berhenti.... lepas satu satu kena ngap....tengok2 kan, alaaaaa dah habis ke????

Mama-Danish & Sarah berkata...

honeylanz: sib baik ery pangil biskut oyo.... kalau dia cakap "mama...toyol", mesti has larik lintang pukang......budak2 enjoy jerk makan biskut ni...

mama idzareef: kalau teringin kena beli tu.... tapi jangan makan kat ofis, makan kat rumah jerk... kalau pakai braces memang cerewet ckit kan?? makan pun mcm tak berapa nak enjoy....

softtouch [hanim]: kalau creamnya danish yg makan, mamanya makan la biskutnya plak.... biskut kosong camtu pun best jugak kan???

CatlinaFly: setuju ngan cat....rasa coklot yg sangat pure...

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mamamanja: rasa yg sangat mabeless walaupun makan cenggitu jer kan...sedapppppp..

shi3la: ruginya..... abih ko suka makan apa erk??? makan buah ke?? bagus jugak tu utk kesihatan...

CuteMiut78: macam2 cara ropenya orang nikmati keenakan biskut ni.....ain makan cenggitu jerk..

neezareef: memang ralit kalau layan biskut ni, satu....satu masuk mulut....hihihi...

Mama Qaseh berkata...

Hehe i like oreo tue..memg marveless kan kan kan..

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mama Qaseh: yes..yes...yes.. oreo memang besttt...

Related Posts with Thumbnails