Khamis, 9 Julai 2009

PENGUMUMAN

SUKANYA HATI AKU NAK UMUMKAN ANAK DARAKU NAN SEORANG ITU TELAH KEMBALI MENYUSU SEPERTI SEDIAKALA......

ALHAMDULILLAH..........

TERIMA KASIH BUAT SEMUA SAHABAT BLOGGER YANG TAK PUTUS-PUTUS MEMBERIKAN DORONGAN DAN KATA-KATA SEMANGAT UNTUK AKU YEAAA.

I LOVVVVEEEEEE U ALLLLLL VERYYYYYYY MUCHHHHHHHHH.

MMUAHHHHHHH.

19 comments:

mama idzareef berkata...

wahh gumbira mamanya... bagus la camtu..sarah jgn noty2 lg tau..hehe..

Mamamanja berkata...

buat camner erk???
anak bujang ku masih lagi xnak menyusu nih huhuhu

miemiey berkata...

alhamdulilah mama.....ibu pun tumpg suka hati ni....sarah byk la mkn ari ni mama..sapa tak meng tgn bu mama..yela kejap tunjuk roti..kejap koko krunch..kejap kentang greng..yg nk suka die ambik kentang sampai 3 sekaligus..ibu mrh terus ngajuk..ibu tkut die tercekik...huhuhu..

Miss Izah Mohamed berkata...

wah.. mama sungguh happy...
i suke! hehe

baguslaa baby xboikot lagi..
dia xleh majuk lelame.. mesti dia igt balik susu dia tu.. hehe

tkcr mama

ainie aziz berkata...

suka la ati mama nye ek. haha! sarahhh...majuk la lagi. hehehe!

KV berkata...

alhamdulillah. Lega!

neezareef berkata...

saje dia nk test mama dia

mamadanish78 berkata...

alhamdulillah..akhirnya...
saje je sarah tu nak uji kesabaran mama dia...

Softtouch [Hanim] berkata...

alhamdulillah....minum susu byk2 yer sarah

Mama-Danish & Sarah berkata...

mama idzareef: hari ni datang koje dgn penuh semangat gitewww, pale dah tak fenin dah fikir rajuk dak tecik tuuu

Mamamanja: bior sampai dia betul2 lapor, nanti dia mesti minum jugak... tapi kena gak pastikan masa dia takmo susu tu dia makan...at least takde la perut dia kosong.... kembung kang lagik susahhh...

Miemiey: Sarah tu sensitip sangat la bu.... kuat majuk pun satu... ikut peel sapa la tu... mama ke?????? oh tidakkkkk!!!! sapa erk??????

sis_nita berkata...

amin..
akhirnyerr..
sarahh membubarkan ISA..
hehehe!

Mama-Danish & Sarah berkata...

Miss Izah Mohamed: mamanya udah puas berduka lara...nak happy2 lak pasni...Yiiiihaaaaa...

ainie aziz: jangan la suruh dia majuk lagi... tak kose dah mama nak pujuk aihhhh...

KV: aminnnn....selesai satu masalah..

neezareef: tu yg fail tu.... lama no tak ambik test. hihihi...pasni dia nak test apa la plak, bagi soklan senang2 udah ler sarah... mama ko ni bukan bijak sangat punn....

Mama-Danish & Sarah berkata...

MamaD: tu la.... besarnya dugaan menjaga amanah Allah ni... semoga kita terus kuat dan tabah menempuhinya...

Softouch [Hanim]: sarah janji pasni sarah minum susu manyak2....

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis_nita: terseksa jiwa raga mama duk dlm tahanan tuuuu...mencikkkkk...

CuTeMiUt78 berkata...

oh ya ke.. alhamdulilah sesangat.. :D

atie berkata...

Alhamdulillah...memang susah hati kan kalau ank tak nak hisap susu.

Mama-Danish & Sarah berkata...

CuteMiut78: skang ni sarah dah boleh minum sampai 6-7 botol sehari... ok dah tuuuu. susu yg dia takmo minum tu ain dah kasi kat abang dia... selamat la dari membazir....

atie: betul kak, tidor malam pun tak lena sbb duk fikir takut dia lapor...

ita zakaria berkata...

alhamdulillah acik ita ucapkan utk sarah... dah, xmoh boikot2 mama lagik yer sayang. cian mama & papa carik duit nak beli susu. hehe...

Mama-Danish & Sarah berkata...

ita zakaria: akak dah berjaya buat dia jatuh cinta dan tangkap lentok ngan susu tu.... hahaha.... asyik nak "ucu" jer skang ni..

Related Posts with Thumbnails