Isnin, 13 Julai 2009

DIA TERISTIMEWA

Hari ni aku nak kenalkan kengkawan dengan seseorang.....

Seseorang yang sangat penting dan bermakna dalam hidup aku....

Seseorang yang banyak berjasa pada aku....

Seseorang yang kalau dia takde atau sakit buat aku mati kutu....

Seseorang yang tak pernah mengadu penat atau berkeluh kesah dengan aku....

Seseorang yang tak pernah merungut apa-apa pada aku....

Seseorang yang tak pernah jemu dan putus asa mendidik dan mengasuh puteriku.....

Seseorang yang sanggup korbankan kepentingan anak-anak sendiri demi anakku...

Dialah ibu dan mama buat anak kecil ku....

BU....

Terima kasih atas segalanya....

Terima kasih atas perhatian dan kasih sayang yang tak pernah putus buat anak mama Maisarah....

Jasa ibu akan mama kenang sampai bila-bila....

Semoga ibu bahagia selalu hendaknya...

IBU INSAN TERISTIMEWA....

Bu, mama mintak maaf sbb mama cilok foto ni dari blog ibu....

Saje mama nak kenalkan ibu dengan sahabat-sahabat mama kat luar sana...

Siapa tahu kalau suatu hari nanti sahabat mama juga akan bergelar sahabat ibu....

Buat kengkawan yang ingin mengenali siapa Ibu Sarah....

Klik di SINI yea 


13 comments:

KV berkata...

mmg kagum bila org lain boleh layan anak org (sayang) mcm anak sendiri kan. Alhamdulillah

sis_nita berkata...

kelembutan terpancar dari keserian wajahnyerr..
waaaa.. sangatt cantik..
secantik pekertinyerr..
ko kimsalam yerr kat ibu sarah tu..

honeylanz berkata...

untung sarah dpt "ibu". nk tinggalkan g keje pun x de la ralat sgtkan...

neezareef berkata...

msti penyayang orgnya

Mama Qaseh berkata...

Alhamdulillah Sarah dpt ibu yg baik jga Sarah pnuh kasih syg kan..tk semua org jga ank kita blh jga sbaiknya kan..

miemiey berkata...

Mama..time kaceh kerana menghargai ibu..sayu hati ibu rasanye..harapan bu cuma stu bila sarah besar nti hrp die menjaga maruah kuarga dgn baik..hehe... n jgn lupakan ibu..to mama..terima ksh sekali lg krn mengizinkan ibu menumpg kasih syg dri sarah...

zieha berkata...

besh n bertuah nya sara ada dua ibu yang sangat sayang pada sarah.at first confius juga..bila dibaca rupenya si cantik manis miemiey nie yg jaga sarah ye..(ke ibufiras salah baca..kalau salah soweyy ye)..hehehe

ibu_arifa berkata...

bagus nyer dapat pengasuh yg syg anak kita cam anak dia sendiri...

saya dok plan nak kerja pas ni,risau dpt pengasuh yg bukan2 sajer.. kalo kita dekat..leh saya tumpang hantar ker Ibu sarah ni jgk..

Mama-Danish & Sarah berkata...

kv: pada aku la kan, kalau kita boleh sayang anak orang lain mcm kita sayang anak kita sendiri, Insyaallah tuhan akan bagi balik benda yang sama pada kita.....

sis_nita: kak, dia memang lemah lembut dan penyayang orangnya... kalau akak nak kenal dia, klik kat link tu ya..

honeylanz: kalau nak ikutkan dia jaga sarah lebih baik dari ain jaga sendiri... maklum la kita ni kan kerja, bila balik rumah sibuk nak buat kerja rumah plak... tak dapat nak bagi tumpuan sepenuhnya kat anak-anak.

Mama-Danish & Sarah berkata...

neezareef: sangat2 la penyayang dan lembut hati. Perangai Sarah tu pun mcm ada gak yg menurun dari ibu dia. bila bercakap punya la manja...pastu kalau dengar suara kita kuat sikit, mula la dia nak nangis sbb dia ingat kita marahkan dia...

Mama Qaseh: bersyukur sangat sbb dpt pengasuh yang baik.... kalau takde dia tak tahu la camne. Sarah mmg tak nak langsung ngan orang lain.

Mama-Danish & Sarah berkata...

miemiey: semoga suatu hari nanti dia jadi kebanggaan kita semua...

zieha: ibu firas tak salah baca la... memang dah betul tu...

ibu arifa: sebolehnya dapatkan pengasuh dari kalangan orang yg kita kenal atau saudara mara kita kenal. jadi kita dah tahu serba sedikit perangai pengasuh kita tu mcm mana.

CuTeMiUt78 berkata...

rasa bahagia kan klu org blh sayang anak kita cam anak dia..

Mama-Danish & Sarah berkata...

CuteMiut78: bahagia sangattt... malu plak kekadang tu kat dia sbb ain pun tak jaga anak sebaik tu...

Related Posts with Thumbnails