Selasa, 4 Ogos 2009

TAG ANAK DARI HONEYLANZ - MYDREAM

Seperti yang dijanjikan.... hutang tag kedua lak yg nyusul. Maaf ya Has, dekat sebulan Ain peram tag ni dlm aisbox.....keras kejung dah jadiknya neh......

Here we gooooooooooooooooooooo..... 

Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
Soklan cepumas dan paling aku sukeeeee....... dengan bangganya nak kabo yg aku dah dapat sepasang ya......sah sah la sorang lelaki dan sorang pompuan....Alhamdulillah..  

Bila perancangan anda untuk menambah anak?
Aku mengidamkan lagi sepasang......bila tuuuuuu, kena tunggu sampai sarah dah pandai uruskan diri sendiri la.... mungkin 3 tahun lagi kottttt..

Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
Si Teruna Mohammad Danish Ikhwan - Mohammad (nama rasulullah) Danish (Berpengetahuan , Bijak) Ikhwan (Persaudaraan) - Semoga mewarisi sifat2 rasulullah yang sangat bijak menjalinkan persaudaraan sehingga dapat menyatukan kaum muhajirin dan ansar..

Si Dara Nur Atikah Maisarah - Nur (Cahaya) Atikah (Pemurah, Berani, Bersih, Yang Murni) Maisarah (Ketenangan, Nyaman, Kemakmuran, Kekayaan) = Semoga menjadi seorang kaya yang sangat pemurah dan baik hati, kaya bukan hanya pada harta, tetapi juga budi pekerti.....aminnn

Siapakah yang memberikan nama anak anda?
Aku yang memang gila kuasa kalau bab anak-anak.... tapi atas persetujuan bersama jugak la..idea dari aku dan persetujuan dr cik hubby, maka terhasillah nama2 tu...

Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Fikir2 sendiri......pastu cari makna kat dlm buku...

Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
Lambat lagi nehhh.....kasi can kat cik hubby lak la ......cian dia kan kan...

Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
Terjarak sampai 5 tahunnn.....terrrrrrr ke?????  qiqiqi.....

Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?
Dah tak kisah dah soal jantina sbb dah dpt sepasang kan..... tapiii kalau dpt kembar best jugak ni....

Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?
Dua-dua sangat sensitif dan rajin mengemas....untung aku takyah pakai orang gaji.....  

5 comments:

Zareda Norman berkata...

sekali kembar 3 you.. besnyer....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Zareda Norman: aminnnnn....sekali harung jer kan..

KV berkata...

anak aku rajin wat sepah. tekanan!!

Mama-Danish & Sarah berkata...

KV: anak2 aku kalau main bersepah jugak, tapi aku kerah dorang kemas balikk....bab kemas mengemas ni, danish la paling rajin, kalau mengemop plak, sarah yg tip top...hahaha....

aku rasa kan, anak ko nak tlg ko tu....bior mama exercise sket, kasi lomak2 tepu tu cair...baru ler bdn solid molid...betul dak??

yginsaf4 berkata...

panjangnyerr nama tewww.. tak susah ke nanti bebudak nak taip namer isi borang dorang ker aper.. ehehe, me gurau2 jerr.. salamm ramadhan mama ittewww

Related Posts with Thumbnails