Jumaat, 21 Ogos 2009

RAMADHAN AL-MUBARAK

SALAM RAMADHAN DAN SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA PENGUNJUNG TERATAK MAMA-DANISH SARAH.....

SEMOGA KEDATANGAN BULAN RAMADHAN YANG PENUH BERKAT INI MEMBAWA SERIBU SATU RAHMAT BUAT KITA SEMUA...AMIN

21 comments:

sis_nita berkata...

salam ramadhan al-mubarak yerr..

Softtouch [Hanim] berkata...

salam ramdhan jugak....

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis nita: selamat berpose kak....
jangan makan twisties di siang hari tauuu...hahhaha....

Softtouch [hanim]: semoga hanim dpt menjalani ibadah puasa sebaik yg mungkin....

Mama Qaseh berkata...

Selamat Berpuasa yea wat Ain sekeluarga..
Mdah2an amalan kita d bulan puasa nnti d berkati..Aminn

Ms AiReEn MoHd berkata...

salam kak ain.....selamat menyambut bulan pose....maaf jika ade terkasar bahasa terguris hati...kakak nak tanyer gambo kat blog miemeity tu anak akak ker..aku tgh konpius jap neh...ker anak sape ekk...jawap jap kak...

salam mubarak...eryn n boy

honeylanz berkata...

selamat berpuasa jugak!!

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mama Qaseh: selamat berpuasa sya....

Ms Aireen Mohd: selamat berpuasa dik.....maafkan akak jugak ya...

anak akak la tue....dak kecik sarahhhh... perasan gak ko erk..

honeylanz: jangan lupa sahur nantiiii....

Ms AiReEn MoHd berkata...

HEEEHEHE konpom pun...tu pasal penat okeh aku duk bukak entry ko sesatu tgk muker sarah ker neh kat blog mimiey...ker muker anak miemiey same muker anak akak kan....heheheheh terjawap sudah...aku ni kan kaki konpius kak...

CuTeMiUt78 berkata...

selamat menjalani ibadah puasa.. semoga puasa kali ni akan lebih diberkati..insyallah

Zareda Norman berkata...

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa..

semoga kita mampu melipat gandakan amalan di bulan penuh barakah ini

afsal_8281 berkata...

salam Ramadhan al Mubarak kak ain ye
semoga dipermudahkan amalan dlm bulan mulia ni
sama2 kita mendapat keberkatan dan moga2 terjumpa dgn Lailatul Qadr

neezareef berkata...

slmt berpuasa dan maaf zahir dan batin spjg kita berblog ni ya..

ainie aziz berkata...

selamat menyambut ramadhan ain! semoga kita semua mendapat keberkatannya. Insya Allah! (kalau dekat2 nak je bertukar2 juadah...hehe)

ummumishkah berkata...

Selamat berpuasa! Moga kita mendapat manfaat dari kelebihan bulan yang mulia ni.. :)

reen berkata...

maafkn bilaku xsempurna...

selamat berpuasa sis!!

zieha berkata...

selamat berpuasa buat mama sekeluarga ..semoga dirahmati selalu:)

ibu_arifa berkata...

selamat berpuasa yer

jgn lupa sahur tau.

miemiey berkata...

selamat berpuasa gak mama...semoga ramadhan ini dapat mnambahkan lagi pahala kite....sori mama..susahlah nk masuk kat komen mama,,ni yg lambat beri komen...bkn kali ni saje..tiap2 kali ..mgkin line ibu problem kot..tapi kalau msk coment org lain ok je mama..knape ek??

♥Azie♥ berkata...

salam ramadhan dari azie sekeluarga

Mama-Danish & Sarah berkata...

Ms Airenn Mohd: ari tu kan akak ada buat n3 tentang ibu sarah tu.....

tetiba terfemes plak anak dara akak tu kan...sana sini muka dia...

ain to all: selamat menjalani ibadah puasa buat semua....didoakan semoga ibadah kita diterima oleh Allah S.W.T.

DaKoSue berkata...

salam ramadhan gak wat mama sara

Related Posts with Thumbnails