Khamis, 31 Disember 2009

SELAMAT TAHUN BARU

Hari ni 2009 bakal melabuhkan tirainya. Selamat Tahun Baru buat semua. Semoga kehadiran 2010 nanti menjanjikan kehidupan yang lebih baik buat kita semua.

Aku juga berharap segala kepahitan yang aku lalui sepanjang 2009 dapat aku lupakan buat selama-lamanya. Semoga anak-anak aku juga tabah menempuh hari-hari mendatang. Aku redha dengan segala ketentuanNya. 

Terima kasih atas doa dan sokongan kalian semua buat kami sekeluarga. Hanya Allah yang mampu membalasnya. 

16 comments:

ibu_arifa berkata...

selamat tahun baru jugak untuk mama sarah :)

Mama-Danish & Sarah berkata...

ibu arifa: apa azam tahun baru min?

semoga tahun 2010 nanti penuh warna-warna pelangi buat kita semua....

Zareda Norman berkata...

Mama Sarah

Salam tahun 2010.. buang yang keruh ambil yang jernih ok..

lupakan segala yg pahit, amik manisnya dan nikmati.. kelak ia memberi seribu nikmat yang kita sendiri tak tersangkakan...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

hepi new year juge utk akak sekeluarga :)

Mama-Danish & Sarah berkata...

Kak Zar: daripada kepahitan tu lah kita belajar untuk jadi lebih kuat menempuh hari mendatang....

setiap dugaan yang datang pasti ada hikmah disebaliknya kan....

sesungguhnya Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat kita....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Nadia: moga apa yg diimpikan mampu dicapai ya dik...

KV berkata...

selamat tahun baru ain. Moga 2010 lbh best!!

Mama-Danish & Sarah berkata...

kv: aku hanya harapkan yg terbaik untuk anak-anak....

doakan semangat aku kembali pulih selepas nie....

CuTeMiUt78 berkata...

selamat thn baru utk ain sekeluarga.. semoga bertambah2 bahagia..
eemmm nantikan gift tuk top 10 komentar dari blog kita k..

ainie aziz berkata...

selamat tahun baru untuk ain sekeluarga. yang elok jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan. moga kita sama2 beroleh kejayaan dan kebahagiaan.

Mama-Danish & Sarah berkata...

Rina: selamat tahun baru rina...

ada hadiah lagi ke?.....sukanyaaaa....

rasanya banyak dah hadiah yg ain dpt dari rina...

moga rina sekeluarga dimurahkan rezeki oleh Allah....

Mama-Danish & Sarah berkata...

ainie: moga kehidupan kita lebih baik dr semalam...

en_me berkata...

salamm makk ittewww..

Nida berkata...

Salam Ain..

Selamat tahun baru.. semoga tabah dalaa menghadapi cabaran dan dugaan baru.. agak2 nak pi bercuti ke sini boleh habaq kat Nida noooooo...

p/s: gud luck dalam apa jua contest yg disertai, moga berjaya :-)

Mama-Danish & Sarah berkata...

en_me: salam tahun baru en_me itewww....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Nida: salam tahun baru nida,

entah bila la boleh ke sana kan...

sempat tengok kat tv sambutan tahun baru kat aucland, wahhhhh meriah sungguh...

all the best for year 2010 dear...

Related Posts with Thumbnails