Khamis, 3 Disember 2009

PUTING..... BERJAYAKAH AKU

Aku dalam proses nak hapuskan tabiat hisap puting dak kecik sarah. Kalau dulu nak tido jer dia carik puting, skang ni tengah main pun nyonyot puting. Tension betul aku tengok tau... gerammm usah citer la. Bila aku mintak dia cabut puting tu, boleh dia marah aku balikkk... sabo jer la...

Usaha pertama aku, dua hari lepas. Aku tenyeh puting dia dengan halia yang dah aku ketuk. Kasi dia rasa puting berperasa halia camne..... hahhaha.....First time puting tu masuk dalam mulut dia, muka berkerut seribu. Tak sampai 5 min pun, elokkkk jer dia nyot nyot puting tue balik.......hampehhhhh!!!

Aku tak putus asa ok..... jangan harapppppp mama nak duk diam sarah yerk!!!! Pagi tadi, aku wat percubaan yang lebih ekstremm. Dengan rasa tak sampai hati dan penuh bersalah, aku gunting muncung depan puting dia....huhuhu....... sedey gak tau nak buat benda nie, tapi sampai bila nak bior dia berputing kan. Lepas gunting puting tu, aku try la kasi kat dia. Mula2 elok jer dia hisap, pastu dah takmo dah. Siap cakap ngan mama dia lagi "eiiiiiii....totor".....hahhaha....

(jahat ke aku wat mcm ni?)

Tak tau la sarah ngan ibu macam mana hari ni. Mintak puting ke tak la agaknya ya?? Mama nak call pun tak dapat pasal handphone ibu bateri rosak.... Harap2 usaha mama kali ni membuahkan hasil.....Tak sabar nak tunggu balik kerja petang nanti..... nak tau sangat perkembangan sarah macam mana....hehehe..... 

16 comments:

Tanpa Nama berkata...

has x buat apa2. x paksa stop. tp ery stop sendiri. dah lama dah gak.. huhhuhu...mcm cian lak kt sarah ...

Nida n' Hanafi berkata...

hahaha..memang kejam.. harap2 berjaya. Apakata taruk asam jawa banyak2 kat situ, baru nampak real kotor.. Dulu masa nk putuskan susu anak, saya letak asam tu byk2.. terbukti berkesan :-)

Dearie Pearls berkata...

Dear Kak,
Apakah yg akan berlaku seterusnya..?
Kita tengok what next...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

kalo siankan skrng...nanti makin susah nak stop susah gak...huhuhu...

NzA berkata...

alahai kesiannya sarah cz nk brpisah dgn harta kesyngan dia...kelima2 anak kak nza pn hantu puting gak dulu...hi.

nita berkata...

kena ilangkan tabiat memuting ni..

nnti gigi tak cantik..

CatlinaFly berkata...

ha ah kan tak leh lame sgt isap puting ni harap2 e-ein tau nak berhenti..skrg ni bkn time tido je cari putung, time main2 pun leh dia amik puting n masuk mulut...sbb langkah dah pnjg, dia leh amik puting yang kite letak atas sofa

ainie aziz berkata...

tensionkan bila anak dok isap puting (padan muka aku sape suh ajar anak isap). nak-nak time puting tu nyorok ke apa, melilau nak cari. adam dulu stop lepas aini cakap puting tu lori sampah amik. pandai plak dia cakap eee busukk. taknak lah. so ulang2 camtu sampai dia lupa. heheh!

ninie's corner berkata...

ekstremmmm betol.........
tp tak pe....utk kebaikan juga.....

its me berkata...

tak la jahat sgt dr maksu aku sapu cili naik bengkak mulut anak die nyot nyot pacifier tu....kalau gitu jd nye kang kezen aku tu mau mintak baru tu kak

Ain berkata...

honeylanz: senangnya has....

kalau ikutkan ain pun nak sarah stop sendiri, tapi bila tengok makin teruk tabiat dia nie...harus la usahakan sesuatu....huhuhu...

Nida: thanks for the idea....

nak cuba jugak la...hehehe...

LOL: dearie....tunggu yea...

Ain berkata...

Nadia: Betul cakap nad tue, akak takut dia makin susah nak berenggang dengan rete kesayangan dia nie...

nza: kak, apa akak buat utk pisahkan ngan puting dorang erk.... helpppp....

sis_nita: ni yg tengah usaha ni kak.... lelangit dia mcm berlekuk dah....huhuhu...

nasib gigi ok lagi....

Ain berkata...

Catlina: sebelum ni sarah carik puting taim nak tido jer....

skang dia mula nak berkepit ngan puting taim main plak.....

ni yang buat akak risau nie...

ainie aziz: padan muka ain jugakkkk...kahkahkah...

sarah tak makan saman kalau cakap jer...ngamok nak jugak 'ting' dia...huwaaaaaaa....

wnr berkata...

bakpe nye kerat puting tu..sian ke yerrr

wnr berkata...

mujur anak ambe nyoyot puting kejap2 je.....kalu dok...same ah kiter.......he he he

Ain berkata...

ninie: nampak gaya usaha ain sekerat jalan jer la.... tak sampai hati tengok sarah gelisah memanjang....huhuhu...

Aireen: kesian sepupu eryyn, kalau akak confirm tak sangguh wat camtue....

wnr: tks singgah... please tinggalkan link sbb ain cuba masuk tapi tak dapat...

sblm ni sarah memang hisap puting waktu nak tido jer, lately yg dia mula nak nyonyot taim main plak....

risau plak kalau dibiorkan, takut melekat jadi tabiat plak nanti... sbb tu ain usahakan pisahkan dia ngan puting tue....

Related Posts with Thumbnails