Ahad, 1 November 2009

BULAN DIPAGARI CAHAYA...... PLEASEEEEE READ!!!

Ini bukan cerita atau omongan kosong. Malam tadi aku berkesempatan melihat fenomena luar biasa di langit sana. Pertama kali seumur hidup aku melihat bulan dipagari cahaya. 

Alkisahnya kejadian ni dilihat oleh jiran selang dua buah rumah dari rumah aku. Kebetulan pada waktu tu, aku baru pulang dari rumah mil. Jam kira-kira 10.15 lebih camtu. Bila jiran aku duk kecoh suruh aku lihat ke langit, so aku pun dongaklah. Terkejut dan sangat kagum dengan apa yang terpandang dek mata. 

Kejadian yang aku lihat terbawa-bawa hingga ke alam mimpi. Aku mimpikan bumi kita seakan hendak kiamat. Asap keluar berkepul-kepul dari setiap sudut dan penjuru bumi. Aku sangat takut dan betul2 menginsafi diri. Ya Allah apakah petanda semua ini.

Tambah mengejutkan dan mendebarkan perasaan bila aku terjumpa n3 dengan fenomena yang sama kat sini (sila scroll ke bawah hingga korang terjumpa n3 berkenaan bulan ni). Kejadian yang ditulis sama dengan apa yang aku alami. Please bacalah n3 tersebut kerana infonya ada manfaatnya buat kita.

Image mlm tadi dr laman web penulis(http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?postid=4814013)

Sehingga detik N3 ni ditulis, jari jemari masih terasa seram sejuknya. Semoga kita semua di bawah lindung dah rahmat Allah sentiasa. 

4 comments:

KV berkata...

eh lupa lah, aku tgk malam tadi ke malam semalam ek?

Nida berkata...

Subhanallah cantiknya...

Bersyukur kerana diberi kesempatan untuk melihat kekuasaan Allah dan diberi peringatan olehNya. (tp kalau saya pun seram juga..membayangkan kiamat semakin hampir)

CuTeMiUt78 berkata...

eemmm subhanallah... ciptaan allah s.w.t

Mama-Danish & Sarah berkata...

KV: ko tengok gak ya... ingat berlaku kat ganu jer...

Nida: ni baru tengok dlm picas, kalau nida tengok sendiri memang tak terkata cantiknya...

Cutemiut: tiada yg lebih hebat selain Dia yg maha pencipta...

Related Posts with Thumbnails