Selasa, 3 November 2009

HADIAH LAGI DAN LAGIIIIII..... THANK YOU DEARIE

A very big surprised happened on Sunday.... Aku terima dua parcel dalam satu masa..

Parcel pertama tu memang aku dah boleh agak la kan dari siapa, tapi yang satu lagi tu bingung juga duk fikir sapa la yang baik hati kasi...

Dua tiga kali tanya kat abang posmen tu betul ke untuk saya gak nie (masa tue parcel kat tangan dia lagi).... sambil senyum2..

Mana tak senyum wehhhh..... dua tue!!! hehehe.....

Cuba korang tengok nie...... 

satuuuuuuuuuuuu....

duaaaaaaaaaa.......

taraaaaaaaaaaaaaa......

haaa..... tak tipu kan kan....

Anyway, thank you veryyyyyyyyyyyyyyyyyyy muchhhhhhhhhhhhhhh to Dearie LOL atas hadiah yang sangat mengujakan hati dan perasaan nie. 

Akak pandang dua kotak kat atas meja nie pun hati dah berbunga-bunga tau, ini belum bukak hadiahnya lagi....

bila dah bukak hadiahhhh....... huwaaaaaaa (nak nanes sbb rasa sangat-sangat terharu...).

lots of love - parcel pertama

kad yg diselitkan bersama...

Udah ler harum semerbak baunya, terpandang plak love yang cute miut nie. Comellllnyaaaa. Dearie, akak suka sangat2. Suka jugak dgn wangian kat love pillow tue. Agaknya ada tak jual perfume yg bau cenggitu ya.....hihihi.. 

Love nie dua bijik sebenarnya tau, satu yg kecik dan satu yg besar. So yg besar tu aku (kakak) dan yang kecik tu Dearie (adik). Ok tak kalau camtu??

DAN.... ini pulak adalah kejutan dari parcel yg kedua.....

Huwaaaaaaaaa lagikkkkkkk....

Cokelet yang menjadi idaman kalbu sejak dari dulu hingga kini. Macam tak percaya jer bila pandang cokelet ni kat depan mata. Pucuk dicita ulam mendatang orang kata.....syukur dengan rezeki yang Allah berikan.  

Perasan tak cokelet tu dah berkurang. Tak  sempat aku nak snap dah ada yang berkenan. Rezeki yang ada kalau dikongsikan baru la ada keberkatan kan. Soooooo.... jemputlah makan...hehehe...

Dearie, thank you soooo much for the lovely pressie. Akak sangat2 menghargainya. Really really like it tau. Love this frienship forever n ever. 

14 comments:

kakzie berkata...

Waaaaaaaaaaaaaaa...
bestnya ada org sayang kat kita..

Mama-Danish & Sarah berkata...

kakzie: insyaAllah bila kita ikhlas menyayangi, kita akan disayangi...

sayang akak jugak tau!!! muahhhhh.....

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dear Kak,
Congrats Kak..
Happy Kak suka gifts tue..

Thanks for this friendshp oso..

Jaga diri Kak..

Selamat berkebun.
Hehe..

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

wahh.. dapat adiah...wahh dapat cekelat...tu cekelat fav kite gak tu...fav cekelat kita sama la kak..

CuTeMiUt78 berkata...

wah... best tu dpt coklat.. mesti senyum smpi ketelinga kan

Nida berkata...

Bestnya dapat hadiah..:-)

p/s: terbayang dapat parcel..bukak2 ada jeruk + serbuk sup + serbuk kari + serbuk kurmak + segala macam serbuk lagi ler.. ( sini mahal + payah nak cari)

Ms AiReEn MoHd berkata...

wow bak sini ciklat tu eryn nak mkn...hikhik ape kes kak...besday ko ker apy anibeseri ko

LiNda berkata...

wahh... tahniah ! tahniah!

tumpang gumbira..
tapi lagi gumbira kalau dapat cokelet tuh !!

muahahahaa

cHeRyNa PiReS berkata...

dearie mmg begitu. tu sebab dia disayangi ramai. amboiii..cantiknya hadiah. tahniah kerana mengenali rakan blogger yang sangat baik hati macam LOL!:)

honeylanz berkata...

sungguh beruntung. rezeki ain ;)

neezareef berkata...

mewah adiah ko skang...

Mama-Danish & Sarah berkata...

lol: thank u dear for the lovely gift.... suka sangat-sangat...

Nadia: nad suka jugak ya cokelet nie.... sedappp kan....

Rina: bukan senyum sampai ke telinga dah, tapi hilang telinga tau!!! hahhaha.....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Nida: selalunya sapa yg kirimkan nida rempah ratus dan makanan dr sini..... parents ke?

kalau pos something ke oversea, kos dia mahal ke erk?

Aireen: adiah nie sbb akak dpt teka birthday date dearie lol dengan tepat....

eryyn tak yah la makan cokolet, nanti tambah bam bam nanti.....huhuhu....

Sis Linda: hahahaha..... sebijik boleh la.... kalau nak semua no no no....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Sha: sangat baik hati dan bermurah hati kan...

untung sha kenal dia dulu dr ain...

semoga dearie happy2 selalu hendaknya...

honeylanz: alhamdulillah, rezeki anak2 jugak...

neezareef: alhamdulillah...

Related Posts with Thumbnails