Rabu, 25 November 2009

KAN DAH KATA

HAHHAHHAHAAAAAAAAAAAA......... 

Gelak dan tawa semalam masih berbaki sebenarnya..... 

Sila jangan jelesss dengan aku tau pasal memang sah itu adalah 'DIA'

Sakan berborak dan gelak tak henggat (hingga kepala aku terhantuk kat dinding) bila kami bersua muka.

Jangan tanya apa yang kami borakkan tau kerna ia adalah rahsiaaaaaa.....kahkahkah (saje jer buat korang sakit hati....hehehe....)

Aduhai keciknya dunia hingga jiran di alam maya menjadi nyata.... 

Sehingga kini masih lagi rasa tak percaya hanya dinding yang menjadi pemisah kami.....

Semoga silaturrahim yang terjalin di bawah restu Ilahi.....

Aminnnnn........

p/s: Sis...semoga seronok tinggal di sini...

11 comments:

ainie aziz berkata...

besar2 tganu tu, kat sebelah ain jugak dia duduk ek. hehehe! mmg kuat betul jodoh korang. pas ni, dah jumpa kawan lain, jgn la plak lupa update kat sini ek. kitorg jadi jiran kat alam maya je la. huhu!

honeylanz berkata...

ak ah la ainie.. tup2 jd jiran sblh rmh! if satu taman ok la...tp bila sblh rmh tu yg btul2 x sangka.. hehehehe.. lg bertambah sorang kwn

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Kak..
Serious LOL pown rasa cam mimpi jek..
Cam dalam lakonan jek lak..
Dari blog ke alam Nyata..

Jeles pun ada..

Tapi fun..
fun..
sangat fun..

selamat berbahagia untuk kedua-duanya..

sis_nita berkata...

lemekkkkk...

kan main ko dik ehhh..

wooo.. sombong arr tuhh dah de kawan..

tak eran tak eran tak eran..

isk..

kimslam sama iteww Linda Maniss k..

musti cantikk dia kan dik..

cam kamu.. cam akak dan selame-lameyerr.. :P

afsal_8281 berkata...

hehehe
kalo aku la ada jiran baru yg nak dok sebelah ni
aku nak bayangkan sapa ye??

kalo aku nak sis_nita leh tak??
sbb aku tau aku akan tak kering gusi bila dok ngan dia
tu pun kalo da sudi la
ngehngehngeh

kak ain..
beh kan jiran alam maya menjadi reality??
jarang terjadi tuh
kebetulan yg menggembirakan

Mama Qaseh berkata...

Wahh..tetiba leh jadi jiran.
Konpius nie hehe..
anyway..hope uolls berdua hepi dpt bersua muka yea..

Nida berkata...

Hahaha... keciknya dunia ni kan... tumpang gelak sama..lol..

p/s: selamat hari raya... makan daging jangan banyak sangat..nanti kolesterol tinggi dalam badan :-)

Mama-Danish & Sarah berkata...

ainie aziz: akan ku update nanti jika ketemu blogger lagi!!!

aini tetap juara tau pasal blogger pertama yang ain jumpa......hehehe...

honeylanz: sebab jd jiran sebelah rumah yg jadi mcm lawak giler kan... sebesar2 ganu nie, sebelah rumah jer ropenya....hahhahaaaa....

LOL: thank dear.... seronok bertemu mata ngan sis linda..... dia memang chomelll tau!!!

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis_nita: sis, sorry sbb lupa nak kim salam kat kak linda pagi tadi....

dorang dah balik beraya ke johor dah.....

nanti ain cakap bila kak linda dah balik yerk....

afsal 8281: dik, akak rasa cam nak wat satu kawasan perumahan jer utk kawan2 blogger ni..

kita duk satu taman, pastu mesti gempak taman tu kan...

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mama Qaseh: serius Sya memang dia dah jadi jiran ain....

kuat betul jodoh kami....

Nida: lawak kan nida...dua tiga hari duk tersengih sensorang.....mcm tak percaya jer...

boleh aje kalau nak makan daging banyak2, tapi jgn lupa makan paru sekali sbb paru tu leh serap sume kolesterol yang ada....

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik..hi.. baru betul jiran alam nyata kan.. seronok gitu

Related Posts with Thumbnails