Rabu, 16 September 2009

2009 CUTE BABY IN STROLLER/PRAM CONTEST

Tetiba rasa nak join contest. Boleh  ke gitewww....... hihihhi..... Kiranya, ni adalah penyertaan pertama aku selama berdamping dengan dunia blog ni.... Saje la untuk memeriahkan suasana, mana tau ada rezeki dapat hadiah pula......hahahaaaa........

Contest kali ni dianjurkan oleh Mummyameer. Contest yang pada pendapat aku sangat menarik dan senang untuk disertai. Just dapatkan sekeping foto baby anda bersama dengan stroller @ pram dorang. Buatkan sedikit entry then link kan ke blog mummyameer. Senangggg kan. 

Ini adalah syarat-syarat penyertaan yang aku copy paste dari blog mummyameer.:

1. Of course u must be the follower of mummyameer.
2. Sila add dan link kan banner di sebelah pada sidebar.
3. Buat special entry utk contest ini dan sertakan sekali sekeping gambar baby/toddler di dalam prams ataupun stroller anda.
4. Link kn blog mummyameer.

Jom kita tengok pic. yang aku pertaruhkan........

Tu diaaaaaaaaaaa..... Maisarah dengan aksi kepala terteleng di dalam stroller Anakku (banyak sangat makan leher ayam agaknya sbb tu kepala dia jadik macam ni....hahhahaaaa). Pic. ni dirakamkan waktu kami berehat di Taman KLCC masa ke KL bulan July ari tu. Kalau nak tahu cerita lanjut boleh klik kat sini.

Sarah sangat happy taim ni sebab kekenyangan makan bubur ayam McD. Stroller yang Sarah gunakan ni sebenarnya abang Danish yang punya. Mama Sarah belikan masa Ulangtahun Anakku yang ke-50. Dapat la dengan rege yang murah.... fifty percent offer masa tue. Alhamdulillah walaupun dah 5 tahun pakai, stroller ni masih elok lagi. Perasan tak??? Dekat tangan Sarah tu, plastik dia pun tak tanggal lagi tau..... 

Kepada all mummies yang berminat, Contest ni telah dilanjutkan sehingga 23 September 09. Keputusannya pulak akan diumumkan pada 29 September 09.



4 comments:

Nuroll berkata...

salam ziarah. TQ ya sbb join the contest. Wait for the winner k. Wishing u a blessed Hari Raya Aidil fitri

Ain berkata...

Nuroll: Salam kenal utk awak.... tks utk kunjungan balas... sangat-sangat menghargainya..

SELAMAT HARI RAYA UTK NUROLL SEKELUARGA JUGAK..

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

comel! good luck kak ^_^

Ain berkata...

Nadia: tks dik. foto candid ni.....

Related Posts with Thumbnails