Selasa, 1 September 2009

PAGI YANG SANGAT SENTAPPPP

Pepagi buta aku sudah sentapppp okehhh...

Apa idaknya, si kecik Sarah bangun tido jam 3 pagi melalak-lalak...

Kasi puting takmo, susu takmo, bear bucuk dia pun takmo.... abih tu apa mauuuu???

Puas aku laki bini duk pujuk dia suruh diam.......

Kejap diam.... Kejap kang nangis balik....huhuhu....

Yang paling aku tak tahan tuuuuu..... sekalik dia tekan minyakkkk.... adoiiiiii makkkkk, bingit telinga kitaorg neh.....

Entah apa la jiran-jiran duk kata....... dera anak gamoknya minah neh...... 

Abang Danish yang sedap tido tu pun terjaga sama....

Mati kutu kitaorg dikenakan dak Sarah ni.... 

Sudahnya dia nangis on and off sampai jam 6 pagiii baru tido.....

sarah nak apa??

mata cerah bersinar walaupun jam 3 pagi

mood swing-swing

umpan dgn cd 

terlena jua...

16 comments:

honeylanz berkata...

mesti dia mimpi la kut. sedar2 aja trs meragam. pg td ery bgn kol 2 am. bg susu trs tido balik.

MAMADANISH78 berkata...

alahai...besonya puting sarah tu..cute:)
sarah ni dah terlebih tido kot...mata bulat jek pepagi buta...he2...tak pun..sarah saje je nk dengki mama papa dia..uuuhuhuhuuu...

Mama Qaseh berkata...

Nak bgun sahur sma tak Ain hehe..
Ciannnya laa dia da la yg tk kna tue kan..

KV berkata...

sarah nak bersahur kut? Hehe

Ms AiReEn MoHd berkata...

wakakak die nak baju raya ngan kasut raya la tuh....suh akak beli sok harinyer..ekekekeke

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Sis..
wahaha..
Sarah kejutkan suh mamanya masak sahur ar tue.
huhu..

sis_nita berkata...

salam dik..

akak private blog akak jap yerr.. aderr nak setel masalah sket..

tapi nnti bila dah okeh, akak akan on lek blog akak tu..

CuTeMiUt78 berkata...

agaknya perut dia tak sedap kot..

kakzie berkata...

sian kat ibu dia yer...mahu ibu dia plak ngantuk siangnya..

Mama-Danish & Sarah berkata...

honeylanz: sblm ni tak pernah pulak dia buat hal mcm ni....selalunya terjaga pun sbb nak susu jer... habis susu terus tido balik...

masa danish umur setahun dulu pernah jugak sekali dia buat hal mcm ni. bangun tido jam 12 malam pastu nangis-nangis... kitaorg bawak keluar dgn kete sampai dia tertido baru kitaorg balik....elok jer lepas tu dia tido sampai ke pagi....haruuuu betulll..

MamaD: kalau dia tak nangis ain tak kisah sgt kak, yg melalak mcm sakit2 buat tak tahan tuu....huhuhu....

Sya: betul la sya, tapi sarah sorang jer yg sahur....mama dia tak pose...hihihi....

masa azan subuh tu, dia siap makan roti ngan kopok lagi...hahaha....

Mama-Danish & Sarah berkata...

KV: bukan takat dia jer yg bersahur, dengan jiran2 skali dia kejutttt.....hahaha....

Aireen: dah melambak dah dik.... suruh beli kuih raya plak agaknya.....

LOL: kalau asyik nangis jer camtu, mcm mana mamanya nak masak.....

nak buang air pun terpaksa tahannn...tinggal kang dia tekan minyak lagiiii..

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis_nita: patut la nak masuk dah tak bleh...sib baek ari ni dah bukak balik....saaaayang sis...MMuahhhhh..

Cutemiut78: dah sapu minyak dah.... perut dia pun takde bunyi yg pelik. mcm biasa jer...

Kakzie: ngantuk tahap gaban kak.... yg abahnya plak sampai tertido kat atas sofa...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Sis..
Haha..
terpaksa mamanya tahan2 buang air eh..
edede.. cian mamanya.
hehe...

ainie aziz berkata...

adoiii, tak tido la jawabnye ek. takpelah, sambil layan sarah, leh terus sahur. haha!

miemiey berkata...

nape yee..adik ni...nak kata keliwong ada ...tapi bulan ramadhan mana ada keliwong kan...tapi masa adik duk ngamuk ..bu kat rumah jam 3 pg duk ketar dalam selimut sbb demam kura...upe2nya umah mama duk berjaga gak masa tuu...

Mama-Danish & Sarah berkata...

LOL: tu la dear, kalau selalu cenggini jawabnya leh sakit buah pinggang ooooo...huhuhu....

Aini Azizi: berjaga samapai ke pagi....yg tak syokkknya time tu mama dia coti-coti mesia....sarah jer la sensorang yg sahur...

miemiey: mama ada jugak tepon ibu, tapi tak dapat....abih nak buat camne dia asyik duk nangis jer...mana tahu kot2 anto umah ibu dia diam dan nak tido..

agaknya dia tahu ibu dia tengah demam, tu yang dia nangis kot....hahaha....

Related Posts with Thumbnails