Rabu, 2 September 2009

AWARD DARI CUTEMIUT78

Cuci mata dulu yea dengan award yang aku dapat dari CuteMiut78 ni....kejap lagi kang aku wat n3 baru...kakaka...

Dah lama duk peram award comel ni....... mekasihhhh pihak penaja.

Kalau korang nak juga, meh pakat ramai-ramai follow cutemiut... Gerenti korang dapat punyaaaa...

Yang ni pulak penghargaan utk aku sebab suka-suki dan sesedap rasa curahkan kicap ngan sos dalam masakan cutemuit......wakaka....

Korang faham ke apa aku cakap ni???

Biasa la kan, bulan-bulan pose ni, n3 sedikit terpengaruh dengan segala macam makanan giteww (jangan jeless, ari ni aku tak pose ya....qiqiqi...)

Pn. Rina ni kans baik hati sungguh tau, walaopun aku ni sekadar pengomen tegar di tangga ke-7 jerk, dia kasi gak kat aku award comellll..... Ni buat aku sayangggg niiii.... 

Bila pandang kat award tu, aku rasa cam nak menari jer..... syokkkknyaaaaa....lallalallalallala.....


3 comments:

miemiey berkata...

cantik award....nak menari ballet je nmpak...

Mama-Danish & Sarah berkata...

miemiey: jom menari sama2 bu....

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. terima kasih sesangat sudi menempek kat blog ni.. rajin2 la mengomen kat blog kita lagi.. :D

Related Posts with Thumbnails