Rabu, 5 Januari 2011

Dulu Dan Kini..... Kasih Tetap Utuh!!

Suatu ketika dulu.....
 

Abang la yang selalu menyuapkan saya makan. Lihat ni, sampai ternganga mulut abang. 


Demi saya, adik kesayangan abang, abang juga sanggup tak makan. Kalau tak percaya, baca coretan mama saya kat SINI....

Hari ini, saya sudah besarrr. Dah nak jadi kakak pun kan. Walaupun kadang saya selalu kecilkan hati abang, saya tetap sayang abang saya. Sebolehnya saya juga mahu jadi sebaik abang. Percayalahhhhhh.....



p/s: kalau dia dah cakap "nak suap abang", tak kira la makan kat rumah atau kat kedai ke, abang mesti nganga. Kalau tak, alamatnya kecohhh la dia menjerit tak puas hati.... 

Alahaiiii anak.......  

25 comments:

ieda berkata...

aduhh dik sayu nyer baca ayat adik nie ... huhuhu akak x der abang .. anak2 akak punn xder abang .. kalau tak sure leh rasa mcm mana ada abang huhuhu

~aSHa~ berkata...

sweet nye mereka dua beradik..seronok plak tgk..

kella berkata...

alaaaa... tersentuh di hati membaca ini semua...

Ain berkata...

sis ieda: inilah hakikatnya kehidupan danish dan sarah, ada masa baik ada masa gaduh jugak mereka...

untungnya abang lebih banyak mengalah, mama takde la bertambah pening kepala...

kakak pun ain rasa peranannya tak jauh beza, yang penting mereka tetap susah dan senang bersama-sama...

moga anak2 kita membesar sebagai anak yang soleh dan solehah...

aminnn...

LYaFRINA berkata...

comelnyer... sejuk hati :-)

al-lavendari berkata...

bagusnyalah perangai dua beradik ni .. !

Ain berkata...

asha: moga moment ni jadi kenangan terindah buat mereka berdua bila besar nanti....

Hanis Azla berkata...

Ala sweetnya.. bagusnya kalau adik beradik rapat mcm ni..

Izan Ishak berkata...

bagusnya abang n adik...
mesti dorg ni rapat sangat kan!

Ain berkata...

kella: doakan mereka akrab seperti ini sampai bila-bila...

moga kella juga cepat beroleh cahayamata hendaknya....

insyaallah.....

Ena berkata...

so sweet....

suka sangat tengok pic mcm nie..

ena selalu tgk pic si kakak suap si irfan.. lepas ni nak cari pic irfan suap kakak pulak.. hihi.. tetiba nak tiru.. hahaha

kakcik berkata...

Sangat menyentuh hati...

Ain berkata...

lya: so sweeet kan...

abang kena la bagi kerjasama, kalau tak adik nangis abang tak ikut kehendak dia...

Ain berkata...

al-lavendari: uncle,

ada masa berperang jugak mereka...

namapun budak-budak...hehe

sop berkata...

wah.. mesranya adik beradik

sop berkata...

wah.. mesranya adik beradik

nasazfrog... berkata...

alor2 seronok tgh hubungan adik beradik cenggini....

Softtouch [Hanim] berkata...

sweetnya 2beradik nie..suka tgk..biarlah anak2 sy nnti mcm ni bila darissa dah besar nnti...

mamalieyna berkata...

alahai..tetiba terasa sebak lak tengok aksi 2 beradik ni..huhu..sweet betul! ^_^

tmbh teringin nak kasi adik kt arif ni..hehe..nk gegirl sweet cam sarah! ^_^

sisdee berkata...

aduhh..suka..........sgt sweet..hehehehhe

zue @ annaleeya berkata...

so sweet... anak2 akak pon cmtu gak... snang hati kita tgk kan ain????

nnti mesti sebok nak suap baby plak... sarah kan dah nak jadi kakak... hehehe...

shi3la berkata...

owhh so sweetlah dua adik beradik nehh...lapang hati mamanyer tengokk..

nza berkata...

sweet jerrrrr!!!!

atty's berkata...

baiknya dua beradik nie.

Dearie Pearls berkata...

alahai....
tersentuh rasa hati...

Related Posts with Thumbnails