Khamis, 25 Jun 2009

KASIH ABANG

Cian sungguh aku tengok si Danish ni. Sarah punya pasal dia tak dapat makan pun takpe arr. Budak tecik tu pun satu gak, asyik-asyik dia, asyik-asyik dia..... abih bila la turn abangnya.

Dak tecik ready utk disuap

Ni kes makan aiskrim tak habis la, pastu simpan baki yang cinonet tu dlm peti ais. Besoknya balik dari skull makan lagik. Sarah, kalau nampak orang makan aiskrim, meroyan jap dia nehh. Tak duk jauh dah ngan orang tu...... abih la aiskrim Danish...

Punya beria si Danish tu nganga...tapi yang masuknya ke mulut Sarah. Dak tecik gak yang untung. Wak muka sedey ckit, abang tak jadik dah nak suap dlm mulut dia... suap lum mulut adik dulu. ishk..ishk...

Tengok la Sarah tu..... cam dah nak naik atas riba abang dah!!! Hati-hati Danish, jangan sampai adik rampas aiskrim kat tangan tuuu. Tumpah kang, bising lak abah Danish..... 

Si tecik totap tak bergerak selagik aiskrim tak habisss. 

Baru puas hati. Huhuhu.......tinggal sisa-sisa jer utk abang yerk!!! Bagusnya sarah ni kan, makan apa-apapun, lepas tu dia mesti mintak air. Cover balik manis aiskrim tadik ...

18 comments:

sis_nita berkata...

alalala..
so sweet..
sayangggggg abangggg..

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ berkata...

ala......suweet giler...bagus la abg danish...sebbek ai takde anak dare tau..kalo ade, rembat jd menantu...hik hik

honeylanz berkata...

bagus danish..sayangkan adik dia..tp has rs adik2 mmg mcm ni..ery pun sama "buli" abg..

CuTeMiUt78 berkata...

alahai syang sungguh dia kat adik ya.. smpi sanggup kongsi ngan adik.. bagus2 gitu.. :D

atie berkata...

Baik abang danish dengan adik yer....tak kedekut pun...

ummumishkah berkata...

so lovely dear!

::@FiQ berkata...

seb bek abg cool jer suapkan si adek@!

Softtouch [Hanim] berkata...

ala cutenye 2 beradik tu.. Nak yer abg dia mengalah. Gud boy..Tersentuh hati untie..

mamadanish78 berkata...

alaaaaaaaahai..
baiknyaaaaaa.. danish ni kat adik dia..
kesian pulak tgk danish tu...
mesti byk benda dia kena mengalahkan???
takpe...jd budak baik..yeee..
mcmana la pulak kalau danish mamaD dpt adik nnti???uuhuhuu

SuRiA berkata...

tak pe kecik2 dah ade sikap toleransi bagus utk mase depan

ainie aziz berkata...

haha sian abang...dpt makan sisa je. takpe, abang mithali memang camtu.

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis nita: harap2 sikap dia ni berkekalan sampai besar.

Mya: kalau takde anak dara, anak sedara pun leh gak auntie mya. hikhik...

honeylanz: betul la has, sarah suka buli abang dia. abang baca buku, dia rampas buku, abang main mainan, dia bwk lari mainan abang. apa yg jadik milik abang, sume dia nak.

Mama-Danish & Sarah berkata...

CuteMiut78: thanks sudi singgah. nanti ain add awak ya. Danish mmg camni, sangat prihatin ttg kebajikan adik dia. kalau ain biar sarah nangis pun, dia sanggup marah mama dia. siap sound lagik "mama...adik nangis tuuuuu".

atie: dari kecik ain biasakan dia share apa yg dia ada. jangan dah besar nanti lain plak jadinya udahh.

ummumishkah: doakan anak2 ain berperibadi mulia ya kak.

afiq: danish memang frust sbb tak cukup aiskrim. tapi akak bagi dia reward dgn share aiskirm akak plak... dapat la dia mkn aiskrim conetto pastu...

Softtouch [Hanim]: ngan adik dia mmg sentiasa mengalah. kadang-kadang tu kesian jugak.

Mama-Danish & Sarah berkata...

Mamadanish78: Jangan risau mamaD, Danish mamaD mesti sayang adik dia jugakkk.

Suria: akak harap sikap dia ni kekal sampai dia besar.

ainie aziz: sedey kejap jer tu...pastu senyum meleret sbb mama hadiahkan conetto utk ganti balik aiskrim yg adik dah habiskan.

shi3la berkata...

alahai sejukk perutt nengokk anak bebaikk cenggini..pandai Danish adik..boleh diharap Danish nihh..compom jadik abg yg baik nanti nihh...

ibu_arifa berkata...

alahai..syahdu..syahdu.. kasih sayang seorg abang..

Mama Qaseh berkata...

So sweet abg yg sygkan adik sggup bkorban wlapun dpt mkn ckit jer hehe..bgus Sarah minum air msak dok blas yg manis2 yea cayang..Qaseh pn cmtu bla dh puas bg mkn coklat msti dia akn mnta air msak..

Mama-Danish & Sarah berkata...

shi3la: aminnn.

ibu arifa: kesian jugak kat danish tu bila dia jer yg asyik kena mengalahh.

Mama Qaseh: kering tekak agaknya dorang ni bila makan benda yg manis.

Related Posts with Thumbnails