Selasa, 11 Januari 2011

Kami Pencinta Kucing...

Mama cakap, hari ini mama malasssss....

Malassss untuk bern3 panjang-panjang....

Mama pesan, biar anak-anak mama yang temankan...

Jom layan telatah kami bersama binatang kesayangan.....

Anak kucing titipan dari kejiranan....

Untuk dijaga dan diberi makan......

Sementara menanti mereka pulang....







p/s: kenangan pada november yang lepas. lupa pulak nama anak kucing ni, kalau tanya danish mesti dia tahu.....

22 comments:

cik dah ganu kiter berkata...

kat umah tu byk gak kucing..anak2 idah suka la sgt main2..siap dukung lg yg besar bapok pun..klau idah jgn hrpla nk pegang2..tgk2 gitu jela n bg makan nasi kuah singgang bolehla...

Ain berkata...

idah: budak2 jarang tak suka kucing kan....

mungkin sebab kucing binatang yang jinak kot...

anak2 ain tumpang main dan bermanja dengan kucing2 jiran jer, kat rumah mmg takde kucing milik peribadi...

Mak Su berkata...

len kali mintak name tag :)

Ain berkata...

mak su: nanti kena mintak sis linda buatkan name tag untuk kucing ni...

hehe....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

baguih, baguih...
jgn 'kenat' dh la..
alya, keropok dop makan ke die,
v kucing sokmo.. terlebih syg kucing le tew.. :P

Ain berkata...

leily: sama la dengan budak berdua ni, asal pergi dapur selongkar segala makanan yang ada, bukan dorang yang makan, tapi bagi kat kucing....

nak marah tak sampai hati pulak kita...

actually sarah ni kena jaga2 sikit, dia tak pandai nak pegang kucing. kalau nak angkat kucing, dia gi pegang ekor. menjerit ler mama dia bila nampak....

sahromnasrudin berkata...

aitt..nape tukar temhplate..rasanya yg lama lagi comel kot

Zue AnnaLeeya berkata...

klu airel plok takut kucing... nok2 agi kucing hok "nikus" tuh... hehehe...

Ain berkata...

sahrom: awak nampak rupa blog ni lain macam ke?

mana ada tukar, dah lama mcm ni tau....

Ain berkata...

kak zue: kalau ambik gambar waktu kucing usik dia mesti comel kan kak....

airel takott kena geget ngan kucing la tu....

maszmadi berkata...

amboi, n3 dah macam sajak laks.. leh ganti ana raffali ni..... akahs

Ain berkata...

maszmadi: kalau ada bakat istimewa macam anna raffali syiokk jugak kan....

makcik kayoooo...hahaha

Softtouch [Hanim] berkata...

budak2 kan mmg suka kucing..xpaham nape ada yg suka dera binatang....

Ain berkata...

hanim: yang suka dera binatang ni selalunya tak punya hati dan perasaan....

budak kecik pun tahu erti kasih sayang dan kasihan...

teringat kata anak2 bila dorang dengar kucing mengiau....

"mama, kucing tu lapar"....

sbb tu la dorang suka hangkut makanan kat dapur kasi kat kucing, padahal kucing tu sebenarnya bukan nak makan, tapi nak bermanja...

alahaiii anak...

LYAfrina berkata...

SAMA LA.. LYA PON BELA BYK EKOR KUCING.. SEJAK TAU ASYA ADA PROBLEM PARU & LELAH NI..KUCING KENA KURUNG DLM SANGKAR KAT BELAKANG.. BG MAIN KAT BELAKANG JER.

Ain berkata...

lya: yesss, ain pernah tengok kucing2 kat rumah lya masa melawat lya ari tu...

memang banyak kan...

anak2 yang ada lelah @ asma memang tak sesuai main ngan kucing, sebolehnya dielakkan...

cheqna berkata...

2 pupu cheqna kat sebelah umah memang pencinta kucing..kalau cheqna terjumpa kucing2 yang terbiar mesti kasi dia untuk dipelihara..cheqna bukan malas tuk pelihara tapi mak tak suka...

Ain berkata...

cheqna: mak cheqna bukan tak suka, tapi tak larat nak uruskan keperluan kucing tu....

bela ni bukan takat bagi makan jer, sekali sekala kena jugak bawak jumpa veterinar...

tu yang leceh tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

comelnye..sy pon suka kucing. tapi duk umah mangkuktingkat..mmg takleh nak bela..huhu

nieda berkata...

bagus, sayang kucing..binatang kesayangan nabi

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Aaron Grey berkata...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com

Related Posts with Thumbnails