Selasa, 4 Januari 2011

Cuaca Panas???? Bukan.... Hati yang Panasssss!!!

Now, aku bersiaran dari rumah. Tengahari tadi aku ambik emergency leave....

Tak boleh nak cocentrate pada kerja sebab hati sangat sangatttt sangattttt dan tersangattt la panasssss.....


hati en. google pun panasss tau


Perasaan marah membuak-buak sampaikan jantung aku laju mengepamm darah. Serius waktu tu badan jadi terketar-ketar dek menahan marah....

Kenapa aku jadi semarah ini??? Aku sangattttt tidak suka ditipu!!! Kali pertama aku masih boleh bersabar, kedua kali bersabar juga, bila masuk kali yang ke-3 memanggg nak meletopppp dah. Disebabkan tak meletopp la aku jadik terketar-ketar.....huhuhu.

Bagi mengelakkan emosi tambah berantakan, silap haribulan aku pulak yang fengsannn, baik la aku tenangkan diri kat rumah. Now, rasa lebih sejuk dan amarah makin berkurangan...

Pada yang berkenaan, pleaseee la, jangan ingat saya BODOH!!! Nak tipu pun agak-agak la. Benda dah terang lagi bersuluh, terus terang kan lagi baik.....

p/s: tak suka betul cari gaduh dengan orang, tapi bila aku diamkan ada pulak yang cakap aku ni penakut. 

p/s: kejap tadi bodek en. is bawak pi tengok wayang, nak releasekan tension hari ni. tak tahu la dia nak bawak ke tak? Citer apa agaknya yang kelakar kat panggung sekarang, mana tahu ada rezeki tengok hari ni..... Hantu kak limah tu ok tak??  

p/s: rindu pada sarah kat taska..... anak2 memang penawar segala duka nestapa.  

19 comments:

Ena berkata...

Moga diberi kesabaran yg tinggi oleh NYA


ena pun pernah menggigil badan kerana tahan marah.. hati sangat sakit.. tu yg badan jadi menggeletar agaknya.. tp skrg dah ok..

Zue AnnaLeeya berkata...

nape ni ain??? jgn marah2 sgt... sabar yer... besenya klu org yg suke tipu tuh akan dpt jgk pembalasannya... akak pon mmg pantang kena tipu...

cool k... tak elok tau utk ibu yg preggy marah2... senyum... senyum... haaaaa... camtulah... hehehe...

Ain berkata...

ena: ain mmg terbakar betul tadi, tapi tu la pujuk hati sabar dan sabarrrr....

BAYU HEBAT SDN. BHD berkata...

nnt peluk anak kuat2..blh reda skit..sabar ye

Ain berkata...

kak zue: sbb fikirkan preggy la ain ambik cuti hari ni...

nak release tensionn...

Ain berkata...

joy: suka la idea tu, peluk dan ciummmm lama-lama....

tak sabar nak ambik sarah rasanya....

cheqna berkata...

kak
bakpe ni??
sabo neh...
kalu wase dok puah peluk sarah meh peluk cheqna meh...

LYaFRINA berkata...

ain.. byk2 sabar yer.. ok la ain balik rmh.. blh rileks2 minda... cam lya..nak mrh sgt kat org, mmg xreti..tp badanla binasa tahan sakit kan.. faham sgt perasaan ain tu..

sisdee berkata...

sabar ek...mgkin ujian Allah...

anak mmg penawar n racun :)

Ain berkata...

cheqna: kalau peluk cheqna akak mesti nangessss...

huhu...

macehhh sudi pinjamkan bahu...

Ain berkata...

lyafrina: kalau tak pandai kawal marah tadi, boleh pengsann ain sbb jantung berdegup semacam....

diluah takot bermasam muka pulak nanti..

Ain berkata...

sisdee: kena beristighfar banyak2 la kan...

Fieza79 berkata...

bersabor ye...tgh pns harus reda kan dulu...tkpe2 biar kn org tu...nnt ada lerr pembalasan nya tuu...

suri solehah berkata...

salam ain..

dah ok ke..harap okey cepat..nanti baby pun turut sedih kalau mama dia tertekan :-)

NzA berkata...

awal2 thn dh ada org wat hal....mmg PANAZZZ!!!!!!!!!!!!!

Zaidah berkata...

sabar ain....org baru preggy tak elok emosi...

LyNn HaMzAh berkata...

sabar kak...

zulkbo berkata...

salam..
semoga anda tabah
selalu ye..harapan
besok sejuk lah balik

Ain berkata...

ain to all: alhamdulillah dah semakin ok hari ni....

thank you..

Related Posts with Thumbnails