Ahad, 24 Mei 2009

SANDAL BARU SAYA

Sekarang Maisarah dah pandai jalan dah. Walaupun kengkadang aku tengok dia jalan macam kingkong, tapi dia tetap maintain tak jatuh..... kengkadang macam nak berlarik pun adoooo. Sebagai ganjaran Maisarah dah pandai atur langkah, semalam hubby aku hadiahkan dia sepasang sandal zirafah bubblegummers......Taraaaaaaa.......

Minah ni kans, bila dah dapat sandal, kemain lagik dia kehulu kehilir ngan sandal tu....bukan dia pakai kat kaki tapi pakai kat tangan......kalau cam gini gaya dia kan, sampai ke tua la sandal ni leh tahan. Jimat ler duit mama ngan abah dia kan...kan.....

video

13 comments:

mama idzareef berkata...

hahaha..cute sgt dia bwk sandal tue..

ainie aziz berkata...

sarah sayang kot nak letak kat kaki sebab comel sangat. tu yang pakai kat tangan tu. haha!

mamadanish78 berkata...

tang pakai baju kurung tu yg tak tahan tu...sweet sangat dia...he2...
suka betol sarah tu ngan sandal baru...:)

Mama-Danish & Sarah berkata...

mama idzareef: semua tempat dia kelek sandal, kelako jer nengok...

ainie aziz: dia try pakai tapi dia tak reti.... pasal tu dia kelek jer....ain saja tak nak tolong dia, biar dia belajar pakai sendiri...

mamaD: tak tahan bila tengok dia memanjat ngan baju kurung, abih semua terselakk.

KV berkata...

haha..pas ni mesti laju giler. Siap panjat2 tau!

honeylanz berkata...

comel nye sandal baru sarah. sandal bubble gummer ni cantik2 kan..ery ada gak satu. warna biru. gambar lion n berbunyi kalu dia berjalan..so leh tau dia kt mana..

Mama-Danish & Sarah berkata...

KV: kalau ajak dina lumba larik ngan sarah mesti sarah kaloh, pasal sakok ngan kain baju kurung......

honeylanz: betol3....sume lawa2....yang ni pun ada bunyi gak, senang tuk detact anak kat ane nanti yerk.

ummumishkah berkata...

comel sandal sarah!
boleh muhammad pinjam..
muhammad walaupun dah ada sandal sendiri nak gak pakai sandal kakak2 nya.. mungkin sbb warna pink kan menarik...

Mama-Danish & Sarah berkata...

ummumishkah: boleh2....tapi saiz tiga muat ke ngan kaki muhammad tu???

sis_nita berkata...

alololo! tomei tomei tomei! suka nengok iteww budak! muahhh kat dia..!

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis nita: mmmmmuahhhhhhh kat aunty nita jugaaaaaa. aunty, bila nak ajar sarah main bowling???

atie berkata...

Dah dapat lesen L rupanya sarah nih...

Mama-Danish & Sarah berkata...

atie: baru jer lulus ni.... tu pun banyak kena suap..ekeke...

Related Posts with Thumbnails