Jumaat, 22 Mei 2009

JOM GOSOK GIGI

Ada tak sesiapa yang belum pandai lagi gosok gigi. Meh sini dekat ckit meh.....Sarah leh tolong ajarkan. Sarah dah pandai dah..... tengok tu, gosok gigi ngan mata2 skali terkenyit-kenyit. Ntah pape Sarah ni..... mama tak ajar cam gitu okey.

Kalau kengkawan nak tahu, Sarah ni sesangat ler suka gosok gigi. Hisap berus gigi lagik Sarah sukaaaa. Tapi kan, kalau kengkawan gosok gigi sebelum mandi, Sarah lain sikit. Sarah gosok lepas mandi, sonot sikit..... pasal badan dah bau wangi. Boleh gosok lama2.

4 comments:

sis_nita berkata...

hwaaa.. pandainyerr ini budak chumel! wawa payah lerr.. kena tunggu depan bilik air baru dia nak gosok gigi..

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis nita: sarah ni ngamok kalau kita ambik berus gigi dia tu.... kalau berus gigi kat bilik air, mau pengsan ain kak..... lama tuuuu dia gosok gigi...

mamadanish78 berkata...

ni gosok ke...atau nak makan berus gg tu..?wakakaka...kelako nya la hai...mcm geram semacam jew....mcm nak gigit2 berus gg tu...
tp bagus la..dah diajo dr kecik...mcm danish kita..bila nak gosok gg je..tgk lain...pastu gg dah rosak..baru lah suka nak gosok gg...uuhuhuuu

Mama-Danish & Sarah berkata...

MamaD: pengalaman ngan danish dulu, buat ain lebih bersedia bila ngan maisarah... danish dulu payah gosok gigi...kena paksa dulu baru nak gosok....dah besar ni baru la rajin sikit gosok gigi... malu kot gigi adik lagi lawa dr gigi dia...hihihi....

Related Posts with Thumbnails