Rabu, 24 Jun 2009

KATAK OH KATAK

AKU MENCIK BETOI NGAN MINATANG NEH!!!!!!.....

SUKA BUAT AKU TERKEZUTTTT TAU.....

LEMAH JANTUNG AKU DIBUATNYAAAA.....

NAPE LA KO SUKA SANGAT MASUK DLM UMAH AKU NEH??????

AKU GI DAPOR KO ADAAAAAA.....

GI BILIK AYOOOR PUN KO ADAAAAA.......

SIB BAIK DLM BILIK TIDOOO KO TADAKKKK.........

MENYEEBOKKKKK BETULLLLL... 

PEGI DAAAAAAA MAIN JAUH-JAUH.......

SESUKA HATI DIA LEPAK KAT KABINET DAPUR AKU

NAK START JALAN-JALAN CARIK NAHASSS

SABOOOOOR JE LA

17 comments:

sis_nita berkata...

erk!

ehhh.. ain. ko nak dengar satu citerr tak..

kat umah mak akak kan..

ada laa katak nehh.. suka sangat landing kat belakang kabinet tv.. yang peliknyerr kalo lepas subuh, pandai lak katak ni kuar.. pastu bila malam kang, tetiba dah aderr lek kat belakang kabinet tv tu..

haaa.. makcik akak kata tu katak penunggu.. huhuhu!

CatlinaFly berkata...

dulu mase sekolah..kasut sekolah kan letak kat luar..pagi2 nak sarung kasut, rase ade benda sejuk lembik2 kat ujung kaki tu..hihihihi sang katak tumpang tido dlm kasut!mujur tak penyet kat dalam tu hihihi

honeylanz berkata...

has pon takut n geli. p la main jauh2kan..jgn lepak kt dapur Ain!!

mamadanish78 berkata...

wakakakakkaa!!!!gelak bila baca N3 ain ni..
katak pun nak glemer sama masuk blog ain ni...wakakaaa....
mmg geli la bila nampak katak....

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ berkata...

Mama Danish & Sara,
ayokkk katak..ee yeyekkk... [geli geleman] alah..kak nita cite dongeng je tu...[takut ekceli] ye ke? betul ke?

Sebbek mya dok umah tinggi tingkat 13 =))

mama idzareef berkata...

adesss cemane dia blh smapi ke dapur tu? mama danish n sara msk sedap sgt kot smpi dia pn nk merasa sama ;p

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis_nita: kak, tahu tak kat mana leh jumpa pawang katak? nak suruh dia halau yg kat umah ain nehhh. entah berapa kali dah suh cik hubby buang, dia maaaasuk jugak..

Catlinafly: ain mesti check dulu sblm pakai kasut...geliiiii kalau tersentuh ngan katak ni.

honeylanz: ain tak takut, tapi gelii kalau dia start melompat atau tersentuh badan kita. tawakkal tau masa snap gambo katak ni...

Mama-Danish & Sarah berkata...

mamadanish78: meluahkan perasaan sebenarnya ni... mencikkk tau.... sapa la ada petua takmo bagi dia ni masukkkk.

Mya: nasib la kalau duk umah takde tingkat ni kans....memacam minatang numpang...

mama idzareef: takkan la masak nasi ngan sup sarah pun katak ni tingin gak....apoooo la ko katak. ko gi la umah eve lak, mama dia masak lagik sooodap..

ummumishkah berkata...

geli gakk ni!!

::@FiQ berkata...

katak ker tuh kak?? apsal kaler die sgguh exotic?/
geliiiiiiiiiiiiiiiiii

ibu_arifa berkata...

yer lah..awat kaler cenggitu.. bahaya ker menatang dah kaler cam merah nih..

Mama-Danish & Sarah berkata...

ummumishkah: cakap pasal geli ngan katak ni kan, ain teringat kat adik ain yg sorang ni.. pernah waktu peknen anak sulung, dia terjun tangga sbb geli ngan katak... yang tukang ngusiknya abang sulung ain... sib baik adik ain tak keguguran. punya dia takut n geli, sampai dia lupa dia tengah peknen.

Mama-Danish & Sarah berkata...

afiq: katak la dik... tak kan lipas kottt... warna katak tu mmmg cenggitu... takde nya akak spray-spray bdn dia tuhh. tak kose akak tauuuu.

ibu arifa: dik, nak panggil nama apa erk! dah lama kawan, nama adik akak tak tahu pun.... tu bukan color merah, tapi coklat. cam color kayu....akak tak pernah tgk lagi katak color merah.... ni katak gediks tau.. pepagi tadi terkezuttt lagi dek katak neh. Gerammmmmm tullll. Nak buat jahat kang, kesian lak kat dia. tak baik orang kata aniaya binatang. Sabooor je la akak...

Softtouch [Hanim] berkata...

alamak katak. Sy gelilah..pernah tau terjadi ms nak pakai kasut, rase mcm lembik2 sekali tgk ade katak. Melantun terus kasut tu. Tobat xnak pakai..gelinya...

Mysunshine Gift Shop berkata...

huhu, i pun pantang ngan spices nie... :-(

btw, Mysunshine Gift Shop is doing our 1st Giveaway! Sound's good? come visit us

zar

ainie aziz berkata...

dah lama tak jumpa katak. bila tgk katak kat umah ain ni, terus rasa seram sejuk.. boley??haha!

Mama-Danish & Sarah berkata...

Softtouch [Hanim]: ain geli gak ngan katak ni, tapi boleh tahan lagi selagi dia tak melompat atau kita tak terpijak badan dia.

Zar: ramai betul orang geli ngan katak kan

ainie aziz: aini pun takut ngan katak juga ke? balik kampung nanti mesti jumpa....

Related Posts with Thumbnails