Isnin, 13 Disember 2010

Mama kemaruk sudaaaa....


Kesian tak tengok sarah terlentok macam ni?....

Dah macam kanak2 terabai pun adoooo.... Dengan tak berseluarnya, anak sapa la ni??.....

Mama sarah tu asyik sibuk jer memanjang. Kat ofis sibuk, kat rumah lagi la buat-buat sibuk. Anak kecik terlena kat sofa pun sampai tak sedor.....huhu

Nasib baik la sarah tido tak lasak tau, kalau tak haruss tergolek kat atas lantai....

Nak tahu tak???? Mama sarah sekarang ni tengah kemaruk MEMBAKING!!! hahaha.....

Masa sarah terlena ni, mama sarah tengah sibuk masak kek cokelet moist untuk sarah.....


Saaayang mama....

 

25 comments:

az rina a.k.a jaijina berkata...

uwaaa, sedapnya kak ain..saje je kak ain nak kasi panas ni kan, nyamfah tau..kan dah tekecur ni..

Ain berkata...

rina: meh datang ofis akak meh...

ada lagik 2 ketul ni....haha

cheqna berkata...

ya allah
kau sabarkanlah aku dari terliur nengok kek ini
kau peliharakanlah poser ku hari ini
aminn...
ko kijam kak!!!!!!!!!!

Ain berkata...

cheqna: amponnnnnn cheqna....

hahaha.....

LyNn HaMzAh berkata...

sedapnya...nak sket...

Ain berkata...

lynn: nak banyak pun boley....

sedapppp....

nza berkata...

lamanya ain menyepi...sibuk ek????

Ain berkata...

kak nza: haah kak, ujung tahun berkejar siapkan financial report...

tambah pulak asyik korup jer, tu yang mcm nak fengsann....

now, kesibukan dah terkawal ckit, hopefully dapat la berblog semula...

Zaidah berkata...

ain buat n3 tentang resepi kek yang sedap lagi mengiurkan tu...

Softtouch [Hanim] berkata...

bz yer skrg ain?tu lah tgk lama xupdate...sedapnya kek coklat tu...nak sikit...

~aSHa~ berkata...

perghhh marvellous....tak pandai sy buat mcm tu....nti sy gi umah akak...tlg buatkan ye...sy suka sgt coklat2 ni

kakcik berkata...

Nak cikit, bole??? :)

Hanis Azla berkata...

comelnya sarah tido.. kek pun comel gak.. nyum..nyumm..

zulkbo berkata...

salam..
alahai..sedapnya
kek tu..terliur la pulak
melihatnya..he he

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

sara tunggu kek mama sampai tertidok ek, wah ain now dah berjinak2 wat kek pasni leh la wat jual plak

sarah-najwan berkata...

alos la..terliur nye ambo..
mabuk buat baking xpe..banyok pekdah
hubby pom suka..
share la resepinyer..nak try jugak..hehee

Fieza79 berkata...

itu laa sebok sgt membaking..smpai anak layan tido sniri..sian sarah..hehee

mamalieyna berkata...

takpe sibuk buat kan sesuatu yg best tuk sarah..! nmpk sungguh mabeles!

Citarasa Rinduan berkata...

kak ain...
itu dia....nampak sesedap rasa si kek coklat tu....

bukan sarah jer tak ksiah ditinggalkan, ayu pun kalau dapat mama mcm kak ain...syok ooooo

Mata Hati berkata...

sedapnya.. memang peberet saya tu kek coklat

E.d.Y berkata...

waaaa...mcm sedap je kek tu...nak cikit

atie berkata...

Salam Ain...

Lama tak ke sini kan... sedapnya kek....

noor berkata...

salam ain
sdpnya nmpk kek tuh...
cute sarah tido

Mak Su berkata...

hahah, siannyer kat budak kecit tu :)

Papa Mifz berkata...

wah kek tu mmg nmpk sodap tuh...mcm tu punye pose pun Sarah leh terlelap eh..hehe

Related Posts with Thumbnails