Isnin, 6 Disember 2010

Bila nak surut neh???


Itu bukan air banjir kat depan rumah aku tau, tapi air banjir pinjam kat SINI....

Rumah aku masih lagi selamat dan selesa untuk didiami. Takde air banjir walau setitik pun, air hujan tahap sederhana dan terkawal tu ade la....

Apa point sebenarnya taruk tajuk SURUT kat atas tu erk????

Yang sebenar-benarnyaaaaaa, tugasan aku ni yang belum menampakkan tanda2 nak surut. Makanya kemunculan aku la yang akan terus SURUT dan SURUT nanti......hahaha

p/s: RINDUUUUUUUUUUUU pada kengkawan semuaaaaaaa.....hukhuk 

12 comments:

Lelaki Ini berkata...

dh selalu sgt bnjir..
bosan dh pun!

Ena berkata...

hohoho..

ingatkan kena banjir gak td.. hehe

LYaFRINA berkata...

xpela...
dh tuntutan kerja kan..
settle cpt2.. blh pasang balik blog.. heheh :-)

kakcik berkata...

Semoga kerja2 itu akan surut juga nanti dan dapat horey2 semula di dunia maya. :)

kella berkata...

ohhh kak ain... takpe..dahulukan mana yang perlu.. :)

take care! :)

LyNn HaMzAh berkata...

x per x per...yang penting siapkan dulu kerja...

al-lavendari berkata...

ada orang hujung tahun nak habiskan cuti, ada orang hujung tahun nak habiskan kerja.. uncle nak habiskan cuti.

ehh .. besh juga buat n3 kat fb ni !

Zaidah berkata...

kitaorang pun windu ngan ain jugak...

Hunny berkata...

sweet entry ni. Sama macam kejadian yang menimpa aku. Ntah bila mau surut..:P

nza berkata...

hujung thn makin cbuk kn ain....

sekamar rindu berkata...

salam....


biasalah.......tanggungjawab banyak...


follow ur blog 365*

Mata Hati berkata...

akhir tahun mmg banyak kerja. banyak benda nak dikemas kini sebelum dihantar. dah masuk awal tahun nanti, surutlah kerja tu.. :)

Related Posts with Thumbnails