Khamis, 5 Mac 2009

BABY MAID

Ni aku nak perkenalkan pembantu rumah aku......

Tak payah keluar duit banyak2 bayar kat Agency....... Free of charge lagi....


Memang rajin giler..... buat kerja tak payah nak disuruh.......

video
Berkilat kan!!!...........


Puas hati sungguh aku ngan hasil kerja budak kecik ni.


Korang agak mana dia belajar semua ni??


Bukan dari aku tau!!!!

Tapi dari Abah diaaa....... Abah dia paling suka lap lantai pakai kain basah..... dan dia paling pantang kalau nampak benda2 melekat kat atas lantai tu...... terutama sekali susu......


Tak heran ler pasal apa abah dia buleh naik hangin....... dah penat lap, mesti lah nak tengok lantai tu bersih kan!!!


So..... sendiri mau ingat ler..........

8 comments:

azie-zam berkata...

xdapat nak baca.apapun salam perkenalan

atie berkata...

TQ singah blog kita...salam kenal k

NONIE AZIZ berkata...

Boleh tak auntie nak pinjam baby maid ni harus berkilat lantai rumahku itew...hahaha

HappyIrfa berkata...

salam mama danish..
hari tu dah tulis komen punya panjg tp ilang.
huhu.salam singgah dr saya.nak tanya,kenapa tulisan ni pelik?mmg tulisan macam ni ker?
maaf kalau soklan agak kurang cerdik.hehe

Mama-Danish & Sarah berkata...

irfa...
saje nak perkenal tulisan jerman..keh3....terpengaruh ngan bahasa jerman si maisarah...

ain pun tak tahu nape tetiba jer tulisan ni bertukar jadik antik.... pape pun ain dah edit balik dah....tks coz singgah umah kite...

Mama-Danish & Sarah berkata...

salam kak tie...

tks sudi balas kunjungan.

Mama-Danish & Sarah berkata...

azie...
huhuhu....sedihnya komenku tak dpt dibaca.. kenapa ya?

Mama-Danish & Sarah berkata...

nonie... kasik alamat cepat!!! kita nak pos budak kecik ni pi sana.....

bukan setakat lantai jer yg berkilat tau.. ngan rumah skali dia tolong sepahkan. hahaha

Related Posts with Thumbnails